RSS

[GAMBAR] Bekas Penyimpan DVD/CD Paling Menarik

 Penyimpan DVD/CD Berbentuk Haiwan


Squished Animals CD Holders
Simpan koleksi cd/dvd anda dengan bekas penyimpan cd/dvd berbentuk haiwan yang menarik ini! Bekas penyimpan cd/dvd ini terdapat dalam 3 bahagian.2 bahagian hujung berbentuk seperti roda untuk mengecutkan haiwan yang terperangkap ditengah-tengah koleksi cd/dvd anda.$39,95! (Link)


 Beka Penyimpan CD/DVD Berbentuk Jam


CD clock

Dengan saiz sebesar 73 x 13 x 36 cm, dan jam yang menggunakan lampu LED yang berwarna merah ini, pasti akan menjadi tumpuan orang yang berkunjung ke rumah anda,,(Link)


 Bekas Penyimpan CD/DVD Berbentuk Barcode 


Barcode CD Holder
Pereka bekas penyimpan cd/dvd berbentuk barcode ini ialah Marian Lassak.Cd.Sememangnya kreatif sekali cipatan peraka ini.(Link)




Berbentuk Kertas Lipatan @ Origami


Folded Paper CD Case


Bekas penyimpan berberbentuk kertas lipatan atau origami ini direka oleh Studio Lo. di laman web Studio Lo's ,mereka ada menerangkan cara untuk membuatnya dan mereka ada memberikan sample percuma untuk di cetak oleh anda. (Link)


Bekas Penyimpan CD/DVD Berbentuk Manusia


Artistic Human CD Holders
Sesiapa yang sudah bosan dengan penyimpan cd/dvd biasa bolehlah dapatkan bekas penyimpan berbentuk cd/dvd berbentuk manusia dengan aksi-aksi yang menarik ini pula.(Link)


 Bekas Penyimpan CD/DVD Berbentuk cokelat 'Hershey Kisses' 


Hershey Kisses CD Rack
Rak berbentuk cokelat Hershey's Kiss dilancarkan oleh Hidden Art.rak berbentuk Hershey's Kiss ini tidak boleh dimakan tau...kerana ianya dibuat daripada alluminium. . Harga sekitar $15, boelh didapati dalam warna hitam,hijau biru dah merah. (Link)


 Bekas Penyimpan CD/DVD Bentuk Datu 'Nantes CD60'  


Nantes CD60 dice CD holder
Setiap bentuk bersaiz 18 cm (7 in.) dan boleh memuatkan 60 kepind CD/dvd. Ada 4 warna iaitu oren,merah jambu,hijau dan biru. Bekas peinyimpan ini direka oleh  StrapYa, dan ianya berharga $19,75 (Link)


 Bekas Penyimpan CD/DVD 'Dimitri' 


Dimitri CD Holder
Bekas pemegang cd/dvd ini bernama Dimitri .ianya berbentuk orang angkat berat.$6.99! (Link)


 Bekas Penyimpan CD/DVD Berbentuk DNA hélix 


DNA hélix CD rack
Bekas penyimpan ini menyerupai DNA helix.sesuai untuk mereka yamg minat sains.ada pelbagai saiz dan warna untuk dipilh,dan anda boleh membelinya secara online.  (Link 1 | Link 2)


Bekas Penyimpan CD/DVD Berbentuk Bunga.


CD Flower
Bekas penyimpan ini diperbuat daripada besi.anda boleh membuka cd/dvd tanpa menanggalkan cover cd/dvd tersebut... (Link)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...