RSS

Penjelasan sains: Janggut, Seks Dan Babi




Penjelasan sains:
-janggut
-seks
-babi
Janggut:
Menyimpan jambang dan janggut menggalakkan penghasilan testosteron. Apabila seseorang yang menderitai masalah impoten dan ereksi menyimpan janggut dan jambang, kandungan testosterone akan bertambah... Beberapa orang doktor telah berjaya memperolehi keputusan cemerlang dalam mengubati masalah impoten dengan hanya menyuruh pasakit-pesakit menyimpan jambang dan janggut yang panjang.

seks:
Apabila seorang wanita mengadakan hubungan seks dengan lebih dari seorang lelaki, ia akan menjejaskan kesihatannya, kerana hubungan seperti itu melemahkan sistem immunisasinya.
Bagaimana sebenarnya?
Bila dia melakukannya dengan lelaki pertama, tubuhnya cuba menentukan identiti sperma lelaki tersebut.Terdapat satu proses identifikasi, dan sperma itu didaftarkan dalam tubuhnya. Ianya seperti apabila seorang itu memasuki rumah seseorang, beliau akan dikenali, dan sama seperti kad pengenalan dihasilkan... Lelaki ini sekarang mempunyai kedudukan istimewa. Proses ini dikendalikan oleh sistem immunisasi. Ianya seperti apabila seorang lelaki bekerja untuk syarikat tertentu, maka pihak syarikat ini akan berusaha mengenali lelaki tersebut, dan memberi beliau jawatan yang betul. Selepas itu, tubuh wanita tadi dengan mudah mengenalpasti sperma lelaki itu, yang kini menjadi sebahagian dari wanita tersebut.

Kemudian datang lelaki lain dan mengadakan seks dengan beliau. Sekarang sistem immunisasi terpaksa mengulangi semula proses tadi,terpaksa melakukan banyak kerja untuk mengenalpasti lelaki baru tersebut.Ianya menjadi lebih sukar apabila terdapat dua lelaki dalam satu masa.Ini akan melemahkan sistem immunisasi Kerana terpaksa melalui terlalu banyak proses identifikasi.Apabila usia wanita itu mencecah 30an atau 40an, dan selepas 15 tahun terlibat dengan seks, beliau mula dihinggapi penyakit barah payudara dan barah rahim, yang mana sudah menjadi kebiasaan di Amerika.sebenarnya Hubungan seks dengan pasangan-pasangan berbeza akan menyebabkan sistem immunisasi wanita berkenaan rosak dan menjadi lemah.

babi:
Makan daging babi boleh menyebabkan seseorang itu bekerja kuat, tapi tidak boleh berfikir. Pemikirannya akan menjadi lemah, kerana perutnya terpaksa bekerja keras untuk memecahkan molekul-molekul kompleks.
Tabiat makan daging babi didapati boleh melemahkan keupayaaan seseorang untuk berfikir, dan juga melemahkan keinginannya untuk mempunyai perasaan bangga dengan dirinya sendiri. Ia menghilangkan semangatnya.
Pemakan babi juga tidak mempunyai semangat patriotik.
Ini telah dibuktikan secara saintifik. Ia merendahkan kandungan serotonin dalam badan, yang berfungsi melancarkan aktiviti dan meningkatkan perasaan banggga seseorang, dan mungkin juga menambah keceriaan seseorang. Apabila hormon ini berada dalam badan, seseorang itu akan menjadi ceria, tetapi daging babi pula mengurangkan kandungan serotonin ini. Seorang pemakan babi boleh menggunakan otot-ototnya untuk bekerja, tetapi bukan otaknya.

-------------------
Dr. Jamal Al-Din Ibrahim, seorang professor toksikologi dari California University,
Diedit oleh~mori

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

hollister, moncler, canada goose outlet, canada goose, moncler, pandora jewelry, moncler, ugg,ugg australia,ugg italia, pandora charms, moncler, canada goose, montre pas cher, louis vuitton, swarovski crystal, links of london, louis vuitton, toms shoes, juicy couture outlet, canada goose, moncler, marc jacobs, canada goose outlet, moncler outlet, doudoune canada goose, canada goose, pandora jewelry, louis vuitton, karen millen, ugg,uggs,uggs canada, moncler, sac louis vuitton pas cher, ugg pas cher, juicy couture outlet, swarovski, moncler, ugg boots uk, thomas sabo, wedding dresses, canada goose uk, bottes ugg, coach outlet, replica watches, pandora charms, supra shoes, louis vuitton

Unknown said...

michael kors outlet, ralph lauren uk, nike free run uk, michael kors, hollister pas cher, lacoste pas cher, ray ban pas cher, true religion outlet, converse pas cher, nike blazer, michael kors outlet, kate spade handbags, michael kors outlet, north face, coach outlet, abercrombie and fitch, north face, hogan, burberry outlet online, nike roshe, air force, michael kors, lululemon, ugg boots, vanessa bruno, michael kors, new balance pas cher, michael kors, coach purses, michael kors outlet, sac guess, coach outlet, ray ban uk, hollister, replica handbags, tn pas cher, hermes, nike air max, oakley pas cher, mulberry, true religion jeans, timberland, ugg boots, nike air max, burberry, true religion jeans, nike air max, true religion jeans, vans pas cher, michael kors outlet

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...